چگونه در سایت ثبت نام کنم؟
ثبت نام در سایت کلبه نمک بسیار ساده است. برای اینکار از قسمت بالای سایت، روی ثبت نام کلیک کرده و در صفحه باز شده، فرم ایجاد حساب کاربری را تکمیل نمایید یا حتی می توانید با اضافه کردن محصول به سبد خرید، مراحل خرید را پی بگیرید، در طی فرآیند خرید، ثبت نام شما در سایت اتفاق خواهد افتاد.
چگونه می توانم به حساب کاربری خود وارد شوم؟
برای ورود به این بخش، از قسمت بالای سایت، روی ورود کلیک کرده و در صفحه باز شده، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کرده و سپس به حساب کاربری خود وارد شوید، در طی فرآیند خرید نیز فرم ورود در محل مناسب پیش روی شما باز خواهد شد و می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.
چگونه از وضعیت سفارشم مطلع شوم؟
جهت مشاهده وضعیت سفارش و پیگیری آن میتوانید پس از ثبت نام و ورود به سایت بعد از وارد شدن به پروفایل کاربری خود که بالای صفحه سمت چپ مشخص شده است در زبانه « سفارشات » از وضعیت سفارش خود اطلاع پیدا کنید .
ضمنا می توانید از طریق نوار بالایی وب سایت از قسمت
«پیگیری سفارش»از وضعیت سفارش خود اطلاع یابید .
پس از ثبت سفارش در وبسایت
کلبه نمک، کد رهگیری به شما داده میشود.
سفارشات مشتریان عزیز از «طریق پست پیشتاز » ارسال می شوند. همچنین کد رهگیری این سفارشات ۲۴ ساعت پس از تحویل به شرکت پست، برای مشتریان پیامک می گردد.
چه زمانی سفارشم ارسال میشود؟
در روز های عادی و ساعات اداری به محض ثبت سفارش کالای شما وارد مرحله پردازش و آماده سازی برای ارسال شده و در اولین فرصت در صف مرسوله ها قرار میگیرد . در صورتیکه سفارش شما در روز های تعطیل یا زمانی غیر از وقت اداری به ثبت برسد ، مراحل رسیدگی و پردازش سفارش شما در اولین ساعات کاری روز بعد انجام خواهد شد.
چگونه سفارش خود را لغو کنم؟
به دلیل انجام عملیات پردازش فوق سریع مجموعه کلبه نمک و تحویل کالا ها به شرکت های حمل و نقل کنسل کردن سفارش تقریبا غیرممکن است با این حال برای رضایت شما مشتریان عزیز در صورتیکه بلافاصله پس از ثبت سفارش به هر دلیل می خواهید سفارش خود را لغو کنید ، با تلفن پشتیبانی 09151070712 تماس حاصل نمایید تا کارشناس مربوطه برای لغو سفارش شما را راهنمایی کنند . دقت کنید فاصله زمانی بین ثبت سفارش و تماس شما با کارشناسان مجموعه بسیار مهم و تعیین کننده خواهد بود .
میتوانم سفارشم را تغییر بدهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با قسمت پشتیبانی (09151070712) تماس بگیرید.
در صورت وجود اشکال در کالای خریداری شده چگونه می توانم آن را بازگردانم؟
مشتریان عزیز می توانند کالای خریداری شده از وبسایت کلبه نمک را از طریق «پست جمهوری اسلامی» به ما بازگردانید.شما میتوانید برای اطلاعات بازگشت کالا حتما قبل از هر اقدامی به
صفحه گارانتی محصول بروید.
هزینه ارسال چقدر میباشد و آیا برای تعداد مشخصی این هزینه تعیین شده است؟
بله هزینه ارسل نسبت به تعداد کالا تغییر میکند و هزینه ارسال بستگی به شیوه ارسال ، مقصد ،وزن و ابعاد کالا دارد و برای شهرستان ها غیر از مشهد از 40000 تومان به بالا می باشد.
آیا برای خرید از فروشگاه KOLBEHNAMAK، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، شما میتوانید بدون وارد شدن به سایت یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید. عضویت در سایت مزیت های بی شماری نظیر اطلاع از آفرها و تخفیفات فصلی و محصولات جدید اضافه شده به وبسایت را به همراه دارد، عضویت اولیه بسیار راحت بوده و فقط با وارد کردن شماره تلفن همراه خود و تعیین رمز ورود ثبت نام شما تکمیل میگردد. توجه فرمایید نام کاربری شما همان شماره تلفن همراهتان می باشد.
آیا میتوانم برای شخص دیگری از سایت خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 5 مرحله تکمیل خواهد شد:
1) ورود به سایت
2) اطلاعات ارسال سفارش
3) تعیین نوع پرداخت
4) بازبینی سفارش
5) اطلاعات پرداخت
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس" شما میتوانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. و همچنین در خرید برای شخص دیگری نمیتوانید از امکان پرداخت درب منزل استفاده کنید.
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با پشتیبانی سایت تماس بگیرم؟
خیر پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، مراحل پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد با شما تماس خواهند گرفت.
برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟
بله،شما میتوانید از راهنمای قسمت
تماس با ما نحوه ارتباط گیری با مجموعه را مشاهده کنید.